Thema's - Paris Proof

Retail

Het einddoel inzichtelijk maken, dat is volgens de Werkgroep Retail nodig. Ook heeft de Werkgroep zorgen over de capaciteit van technische mensen die de renovatie moeten doorvoeren. De Werkgroep Retail gelooft toch dat met de inzet van innovatie, techniek en een gezond portie lef de doelen haalbaar zijn. Die doelen zijn helder:

  • Winkel met koeling, zoals een supermarkt: 150 kWh per m2
  • Winkel zonder koeling: 80 kWh per m2


Werkgroepvoorzitter

Martijn VlasveldMartijn Vlasveld, CBRE Global Investors

Lees meer


Werkgroepleden

FotoNaamOrganisatiePersoonlijk profiel
Lizzy Butink - Werkgroep RetailLizzy Butinka.s.r. real estateBekijk profiel
Birgit Gerritse - Werkgroep RetailBrigit GerritseKernBekijk profiel
Elsbeth QuispelCushwakeBekijk profiel
Vincent van Dijk - Werkgroep RetailAllard SteenbeekAholdBekijk profiel
Simon van der GaastIVBNBekijk profiel
Robert BakkerRedevco Nederland BVBekijk profiel
Erik SteinmaierABN AMROBekijk profiel
Jacques de WinMinisterie Economische Zaken en KlimaatBekijk profiel
Collin BoelhouwerBouwinvestBekijk profiel
Max SonnenKlimaatgerustBekijk profiel
Hannes de BruijnCushman & WakefieldBekijk profiel
Wouter de WolfSignifyBekijk profiel
Caroline KootRVOBekijk profiel


Laatste nieuws

Framework voor circulaire bestaande gebouwen internationaal gepresenteerd

Framework voor circulaire bestaande gebouwen internationaal gepresenteerd

#BuildingLife Case: Lidl Almere Oosterwold

#BuildingLife Case: Lidl Almere Oosterwold

Simpele en eenduidige rekenmethode gevraagd voor totale CO2-impact van gebouwen

Simpele en eenduidige rekenmethode gevraagd voor totale CO2-impact van gebouwen